מצעים לילדים עבור מיטות מעבר

עד שהיו לנו ילדים, בחירת מצעים לבית הייתה די פשוטה. היינו נכנסים אל החנות, מתלבטים בין שלל האפשרויות למיטה זוגית, אולי ממששים את הבד כדי לוודא שהוא נעים ובודקים שאפשר לכבס אותו מבלי שיתקמט. לאחר מכן, היינו משלמים ויוצאים מהחנות, בלי התלבטויות מיוחדות.

ברגע שנולדים ילדים המצעים משתנים מתקופה לתקופה. ממצעים למיטת תינוקות ועד מצעים למיטות נוער, אנחנו קונים מדי תקופה סטים חדשים וחושבים בכל פעם מחדש על הנוחות, הרכות והנעימות. כך שהילדים שלנו יוכלו לישון הכי טוב שאפשר.

אילו מצעים טובים לילדים שעוברים ממיטת התינוק למיטת מעבר? ואיך בוחרים מצעים למיטות נוער כשמגיע זמן לעבור ממיטת המעבר למיטה רגילה?

בחירת הבד – המשמעותית ביותר

יותר מההדפס הטרנדי או הדוגמה שהילד אוהב, חשוב להתחיל מבחירה של בד. יש שפע של מצעים למיטות נוער ומיטות מעבר, אבל ביניהם צריך לברור את אלו שעשויים להפוך את הלילות לפחות נעימים. מצעי כותנה הם המצעים העדיפים על פני מצעים הנתפרים מבדים סינתטיים.

הבדים הסינטטים לא רק פחות נעימים למגע, אלא מסוגלים לגרום לילדים ולפעוטות בעיקר אלרגיות ובעיות עור. ילדים רבים סובלים מהזעה בקיץ או רגישים באופן מיוחד לבדים שאינם אורגניים. מסיבות אלו עדיף לבחור בכותנה אורגנית איכותית ולהזמין רק במקום שמציע ייצור מצעים איכותיים מ-100% כותנה.

מצעים ממותגים – האם זה כדאי

הורים רבים משקיעים במצעים לא רק מבחינת איכות הבד, אלא גם מבחינת המראה. ייצור מצעים היום הוא תהליך שכולל לא מעט מחשבה על עיצוב טקסטיל, טרנדים חמים, צבעים אופנתיים והדפסים שיסחפו את הילדים ואת ההורים.

אפשר למצוא היום מצעים ממותגים עם הדמויות האהובות על הילדים, לבחור בעיצוב מאופק שמתאים לחדר הילדים ואפילו להדפיס עיצוב על המצעים בעצמכם. לא משנה איזה עיצוב אתם בוחרים, ההמלצה שלנו היא להשקיע בפריט שיוכל להמשיך איתכם לאורך כל התקופה בה אתם משתמשים במיטת המעבר ולאחר מכן תוכלו לשמור אותו לילד הבא.

ממיטת מעבר למיטת נוער

אחרי מיטות המעבר מגיע השלב שבו עוברים הפעוטות אל המיטה “של הגדולים”. רוב ההורים ירכשו בשלב זה מיטות נוער שמתאימות לילדים בגילאי בית ספר יסודי ועד סוף התיכון. מיטות הנוער הן לרוב מיטות נפתחות או מיטות בגודל של מיטה וחצי, לכן צריך להתאים להן מצעים חדשים.

גם במקרה של מצעים למיטות נוער, חשוב לבחור בפריט איכותי שעשוי מכותנה בלבד, כך תהיו בטוחים שאתם מספקים לילדים שלכם את תנאי השינה הטובים ביותר. קולקציות המצעים לבני נוער ולמיטות נוער בכלל, גדולה יותר מזו שמוצעת למיטות מעבר. כדאי לבחור במצעים בצבעי החדר, אך כאלו שיוכלו להמשיך איתכם גם בשנים הבאות, כאשר החדר יקבל מראה בוגר יותר עם כל שנה שעוברת.

בחרו תמיד חברה שמציעה ייצור מצעים מוקפדים, איכותיים, העשויים מ-100% כותנה. זוהי הבחירה הבריאה ביותר לילדים שלכם בכל גיל.

לקבלת האיכות הטובה ביותר

קידום אתר בגוגל קידום אתר בגוגל