מה זה כותנה אורגנית ולמה היא טובה בעבורי?

לאחר יותר מידי שנים בהם היה נהוג להשתמש במוצרי טקסטיל שדרך הפקתם הייתה מזהמת או מלאה בכימיקלים העולם משתנה. כיום ישנה חשיבות לא רק לתוספים ולחומרים הכימיים בהם משתמשים בתהליכי העיבוד אלא ישנה חשיבות עליונה לייצר כותנה אורגנית איכותית כחלק מהמגמה הירוקה של השנים האחרונות.

מה זה כותנה אורגנית

בואו שניה נתחיל מההתחלה ונסביר מה היא כותנה. הכותנה היא למעשה משפחה של צמחים ששמה המדעי הינו ג’וסיפיום. מדובר על משפחת צמחים שהייתה נפוצה לאורך ההיסטוריה גם בעולם החדש וגם בעולם הישן ולכן אנו רואים שימושים בכותנה לאורך כל ההיסטוריה ובכל העולם. למעשה מה שאנו מכירים ככותנה הינו סיב רך מאוד שצומח מסביב לזרעים של צמח הכותנה ומסיב זה אנו מייצרים את הבדים של הכותנה האורגנית.

למה כותנה אורגנית טובה

בתהליך הגידול של הכותנה משתמשים בכמויות בלתי נתפסות של חומרי הדברה על מנת להרוג את המזיקים הרבים שמנסים לפגוע בצמח הזה, תוסיפו לכך את העובדה שעל מנת להפוך את הסיב הטבעי לבד אשר ניתן לאריגה משתמשים במייצבים וחומרים כימיים נוספים והתוצאה שתקבלו היא בד שהקשר בינו לבין הצמח הוא מקרי לחלוטין. בתהליך הייצור של הכותנה האורגנית לא משתמשים בחומרי הדברה כימיים אלא טבעיים וגם בתהליך העיבוד עושים שימוש בחומרים כימיים אשר לא פוגעים במשתמש.

 

למכירה ליחידים נא לפנות לחנות “במבוקו ” ברמת השרון רח’ ביאליק 45 או לאתר www.bambooco.co.il לעודפי ייצור נא לפנות לחנות העודפים בטלפון 052-6406953

 

למה אני צריך כותנה אורגנית

הרבה אנשים רגישים לחומרים הכימיים הרבים שמשתמשים בהם לאורך שלבי עיבוד וגידול הכותנה ולכן שימוש בכותנה אורגנית יסייע לאלו הרגישים ליהנות מחוויית שימוש מלאה ואיכותית ללא גירויים או אדמומיות בעור.
בנוסף כל תהליך העיבוד והייצור של כותנה אורגנית מזהם את כדור הארץ ב-25% פחות מאשר אותם התהליכים אשר נעשים בכותנה רגילה. תוסיפו לכך את העובדה שהפיתוחים הטכנולוגים הביאו לשינויים גנטיים רבים בזני הכותנה אשר בה משתמשים בתעשייה הרגילה אך המדענים עצמם טרם ביססו את עמדתם על שימוש בזנים אלו. בכותנה האורגנית נעשה שימוש בזנים מוכרים וותיקים בלבד.

אם נשים שניה את הדגש שלנו על המגמה הירוקה שהיא אחד הטרנדים החזקים ביותר בעולם כיום אז נוכל לראות כי בחירה בכותנה אורגנית מסייעת לשימור על הכדור הארץ ומפחיתה את התגברות של גזי החממה באטמוספירה ולאחר השימוש במוצרים אשר ייוצרו מכותנה אורגנית ניתן למחזר אותם בקלות והם לא משאירים טביעת אצבע אקולוגית רבת שנים.

כותנה אורגנית איכותית

אז איפה משיגים כותנה אורגנית

קודם כל אתם צריכים לבדוק האם המוצר שאתם מחפשים מיוצר מכותנה אורגנית. בדרך כלל ניתן למצוא כותנה אורגנית במוצרי טקסטיל שונים כמו בגדים וכלי מיטה אך יש גם כאלו אשר משתמשים בחומר זה על מנת לייצר מוצרי היגיינה נשיים או ריהוט וריפוד לבית. אם אתם מחפשים ספק סיטונאי של כותנה אורגנית איכותית, אשר עומדת בתווי התקן המחמירים ביותר אשר מוודאים כי לכל אורך התהליך (מחוות גידול הכותנה דרך הקציר ועד העיבוד) נעשה שימוש במתודות אשר מבוססות על קיום של מערכות ביולוגיות שבתורן מסייעות להפחתה בחומרים כימיים מזיקים.

אצלנו בכותנה*כותנה תוכלו למצוא מגוון של מוצרים איכותיים אשר נעשים על ידי שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ביניהם כמובן כותנה אורגנית אך גם בדי במבוק שהם עוד טרנד לוהט שנמליץ לכם להרחיב עליו את הדעת. אם אתם מחפשים מפעל טקסטיל שיוכל לייצר בעבורכם בהתאמה אישית את כלי המיטה (או המגבות או כל דבר אחר) המפנקים והאיכותיים ביותר אז כל מה שאתם צריכים לעשות עכשיו זה ללחוץ על הלינק הזה וליצור עמנו קשר או אפילו יותר טוב מזה, חייגו אלינו ישירות ל 052-5952633

לקבלת האיכות הטובה ביותר

קידום אתר בגוגל קידום אתר בגוגל