ייצור בדי כותנה אורגניים, אקולוגיים – למה זה טוב לנו?

מה זה כותנה אורגנית ולמה זה טוב בעבורך?

כחלק מהטרנד הבינלאומי של חזרה לטבע ולמוצרים ירוקים ואקולוגים יותר עומדת הכותנה האורגנית במרכז. הכותנה האורגנית הינה כותנה הגדלה באזורים סובטרופים ומקורה בזרעים אשר לא עברו מוטציה גנטית. את אופן הגידול הייחודי שלה הכותנה האורגנית מבצעים על ידי הדברה אקולוגית, ללא חומרי הדברה שפותחו במעבדה, ועל ידי כך עצם הגידול של הכותנה האורגנית תורם למגוון הביולוגי ולא פוגע בכדור הארץ (וגם לא באוזון שכן הליך הגידול האקולוגי אורגני של הכותנה הינו מתאפיין בטביעת רגל אקולוגית נמוכה מאוד)

עצם העובדה כי התהליך כולו הינו טבעי ואורגני הופך את הכותנה לנקייה מרעלנים וכתוצאה מכך המצעים והבדים המיוצרים ממנה הינם היפואלרגנים ומצויינים לילדים קטנים או למבוגרים אשר רגישים לרעלנים בדרך כלל.  בתהליך עיבוד הכותנה האורגנית לתצורה של בדים שמים דגש על תהליכי עיבוד טבעיים ונקיים מכימיקלים ומרעלנים. 

 

למכירה ליחידים נא לפנות לחנות “במבוקו ” ברמת השרון רח’ ביאליק 45 או לאתר www.bambooco.co.il לעודפי ייצור נא לפנות לחנות העודפים בטלפון 052-6406953

 

כותנה אורגנית

בעבור תינוקות אשר נולדו לא מכבר הכותנה האורגנית מומלצת במיוחד שכן מערכת החיסון שלהם עדיין לא הספיקה להתפתח ולכן שימוש בכותנה אורגנית מקל על ההתפתחות ומספק לתינוק מצעים נעימים ונקיים לישון עליהם. למבוגרים שביננו נמליץ על כותנה אורגנית בראש ובראשונה כי מדובר על חומר הגלם אשר מספק את הבדים הנעימים ביותר למגע וגם בעלי תוחלת החיים הארוכה ביותר, למעשה לאחר הכביסה תוכלו לחוש בעצמכם כי הבד נעשה נעים יותר.

עקב הסיבות הללו נמליץ בחום לכל איש ואישה על שימוש במוצרי כותנה אורגנית, לא רק עקב הנעימות וחוסר הכימיקלים אלא כתחליף ירוק ואקולוגי אשר תורם רבות לחיים של כולנו על כדור הארץ.

מצעי כותנה אורגנית

אז למה לבחור בייצור בדים מכותנה אורגנית טבעית?

חברת כותנה*כותנה בע”מ מייצרת ומייצאת טקסטיל, בדים אורגניים אקולוגים, מזה 38 שנים, במפעלינו שבירדן ובגליל, המונים יחד כ-220 עובדים. אנו נחסוך לך את החיפושים, ההתלבטות וההתרוצצות אחרי ספקים וקבלני משנה ואת העלויות הגבוהות הכרוכות בכך. אנו נעצב ונייצר בשם המותג שלך כל מוצר טקסטיל, בהתאם לעיצוב שלך, תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, הציוד המשוכלל ביותר והידע רב השנים. 

חברת כותנה*כותנה בע”מ מספקת שרותי ייצור מלאים בקבלנות משנה, החל מתכנון המוצרים בתאום עם הלקוח, עיצוב הבדים וייצורם, תפירה, גזירה וגימור.

 

אנחנו בכותנה כותנה מתמחים אך ורק במצעים ושמיכות איכותיים, אשר אמורים לספק את החום, הרכות והנועם .יותר מכל, השימוש בבדים האיכותיים והאורגניים מבטיח שבכל עונה, בחורף ובקיץ, תינוקכם / ילדיכם  מוגן מגירויים ואלרגיות וישן את שנתו בשלווה.

למידע נוסף ובירורים בנושא כותנה אורגנית אקולוגית או כל נושא אחר – צרו קשר או חייגו 052-5952633.
חברת כותנה*כותנה בע”מ מתמחה בעיצוב וייצור בדים בסיטונאות עבור מותגים מובילים בארץ ובח”ל.

 

 

לקבלת האיכות הטובה ביותר

קידום אתר בגוגל קידום אתר בגוגל