השפעת חוש הריח על תהליך הרכישה

האם הרוכש מכונית חדשה מעלה בדעתו שריח ה”חדש מהניילונים” שבמכוניתו החדשה “הושתל” שם בכוונה ובאופן יזום?

החשבתם פעם מדוע אין ריח כזה באוטובוס חדש או במטוס שרק יצא מפס הייצור?

תהליך רכישת מוצרים ע”י הלקוח

מחקרים שנעשו בחוג לשיווק של אוניברסיטת קליפורניה (UCLA) , הוכיחו שהלקוח קובע את התייחסותו הראשונית למוצר חדש תוך שלוש השניות הראשונות להיחשפותו למוצר.

באותן שלוש שניות, ככל שהמוצר יצליח “לנגוע” ביותר חושים , כך ייגבר היחס החיובי של הלקוח למוצר , ויתחזק הרצון שלו לרכוש את המוצר.

החוש הראשון שהלקוח מפעיל ברגע הכניסה לחנות או החזקת המוצר בידו, הוא חוש הריח.

שימוש בחודש הריח בקרב חברות ענק לצור

ככלל, ככל שמופעלים יותר חושים , המוצר נתפס כאיכותי ויקר יותר.

חברת מיצובישי, שילבה באחת הפרסומות שלה בעיתונים כמוסה עם ריח של רכב חדש. תכסיס שיווקי זה גרם להעלאת המכירות בכמעט 100%!!!

ברשתות למכירת כלי עבודה לגינון מפיצים ריח של דשא קצוץ, ובבתי קולנוע- ריח פופקורן.

אחת מחברות התמרוקים המובילות בגרמניה, הפיצה ריח של קרם גוף איכותי באמצעות מערכת מיזוג האוויר של קולנוע, בעת הקרנת פרסומות שלה.

תעלול פרסומי זה הביא להגברה של מעל 1.000% (אלף אחוז!!) במכירות מוצרי החברה שנמכרו מחוץ לאולם הקולנוע.

אנחנו ב”כותנה*כותנה“, השתדלנו מאוד עד עכשיו לייצר עבור לקוחותינו מוצרים יפים ( חוש הראייה ) ונעימים למגע ( חוש המישוש).

לאחרונה רכשנו יכולת להפעיל חוש נוסף של הלקוח- חוש הריח.

בידינו נמצאת הטכנולוגיה החדשנית להוספת ריח מיוחד למוצר. בין הריחות האפשריים: ריח פרחים שונים, ריח כביסה יבשה וטרייה, ריח חדרי תינוקות. וכל ריח אחר לפי דרישת הלקוח. (ואפילו ריח שוקולד או פיצה!!!)

ניסיוננו בחודשים האחרונים, בשילוב ריחות במוצרינו מצביע, ללא כל ספק, על עלייה דרמטית ברכישת המוצרים, ובמיוחד במוצרי תינוקות וחדרי שינה.

לקבלת האיכות הטובה ביותר

קידום אתר בגוגל קידום אתר בגוגל

חדש בישראל ובלעדי לחברת כותנה*כותנה

בדי במבוק

קו מוצרי טקסטיל ייחודיים ואיכותיים, המופקים מצמח הבמבוק.

מתייבש במהירות, סופג יותר, אנטי בקטריאלי, היפואלרגני,
שומר על טמפרטורת הגוף, 100% אורגני 

  סדיני במבוק

פנו אלינו לפרטים נוספים במספר 052-5952633 או בטופס יצירת קשר. 

 

You have successfully subscribed to the newsletter

There was an error while trying to send your request. Please try again.

Cootna*Cootna | מצעים לתינוקות, לילדים ומבוגרים will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.